La bandera espanyola oneja a l’Ajuntament de Torroella de Montgrí «per imperatiu legal»

La decisió arriba després d’un procés judicial de 8 anys que portava a una càrrega econòmica i institucional que des de l’ajuntament han decidit que no «tenia sentit» després de tenir des del 1979 només la bandera catalana onejant a la façana de la casa de la vila