Famílies de l’Escola Carrilet de Palafrugell denuncien la «mala gestió» de la direcció del centre
Algunes famílies d’alumnes de l’Escola Carrilet de Palafrugell denuncien la «mala gestió de la direcció». Asseguren que hi ha ‘males praxis’ que estan fent marxar al personal.
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar