18.7 C
Pals
Divendres, 19 setembre 2025
- Publicitat -

29 donants responen a la crida de donar sang, a Santa Cristina

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un total de 29 persones, entre les quals una ho feia per primera vegada, van donar sang en la donació que es va fer ahir dimecres, al llarg de tres hores, a la sala d’exposicions La Caixa de Santa Cristina d’Aro. A més van haver-hi cinc oferiments. La donació estava organitzada pel Banc de Sang i Teixits del departament de Salut de la Generalitat, que té previst fer-ne dues més al llarg de l’any. En concret, tindran lloc els dies 6 de maig i 9 de setembre.

En la donació de gener de l’any passat es van fer 22 donacions a més de dos oferiments. I durant tot l’any passat, 76 donacions. L’any anterior, el 2018, es van fer un total de 106 donacions, 12 més que a les del 2017, que van ser 94.

Des del Banc de Sang es recorda que cada dia calen 1.000 donacions per poder garantir que tothom tingui sang quan en necessita, ja sigui per intervencions quirúrgiques, tractaments oncològics, trasplantaments o accidents greus. En aquest sentit es recorda que per donar sang cal tenir 18 anys o més i pesar 50 quilos o més. A més, no cal estar en dejú.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

RAYE portarà la seva gira mundial al Palau Sant Jordi de Barcelona el 13 de febrer de 2026

La cantant britànica RAYE ha anunciat les dates del seu nou tour mundial, THIS TOUR MAY CONTAIN NEW MUSIC, que farà parada a Barcelona el 13 de febrer de 2026 al Palau Sant Jordi. Les entrades es posaran a la venda el dijous 25 de setembre a través de Live Nation. Les artistes Absolutely i

Altres notícies