300 atletes participen del 26è Campionat d’Atletisme ACELL a Palafrugell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Estadi Municipal de Palafrugell va acollir aquest passat dijous 8 de març per desè any consecutiu la 26a edició del Campionat Regional-Territorial de Girona d’Atletisme ACELL (Special Olympics).

La participació d’aquest any ha estat al voltant de 270 esportistes, que han representat a 10 clubs de tota la demarcació. La competició ha estat dividida en cinc categories diferents distribuides per edats. Una any més, s’han de destacar els alumnes del centre Tramuntana de Palafrugell, els representants del municipi en aquesta prova, han obtingut bons resultats.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un incendi al quadre elèctric afecta l’Escola Pedralta i l’Escola Bressol de Santa Cristina d’Aro

L'Ajuntament encara no coneix les causes del foc ni l'abast de les afectacions. Els serveis tècnics treballen sobre el terreny per valorar la situació i restablir la normalitat.

Altres notícies