28.7 C
Pals
Dimecres, 18 juny 2025
- Publicitat -

750 passatgers de dos creuers arriben a Palamós

Aquests dos creuers també faran escala en més ocasions aquesta temporada i s'estima que aportin en total 4.300 passatgers

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La temporada d’estiu s’apropa, i al port de Palamós avui ja han fet escala els creuers de luxe Seabourn Encore i Star Pride, que porten conjuntament a 750 passatgers. Aquests usuaris són predominantment nord-americans i britànics.

Pel que fa al Seabourn Encore, aquesta temporada està previst que faci set escales al port palamosí, esdevenint el vaixell que visitarà més vegades aquesta localitat. S’estima que aporti 3.900 turistes. Aquest creuer ha marxat cap a les sis de la tarda i portava 550 passatgers.

En relació al Star Pride, estan programades dues escales per aquest any. En conjunt, aportarà 400 passatgers. De fet, avui n’ha portat 200. També ha marxat de Palamós a les sis de la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els firaires no saben si muntaran les atraccions durant la Festa Major de Palamós

Les obres que s'estan duent a terme al passeig Marítim de Palamós han fet que les fires de Palamós s'hagin d'ubicar als terrenys que es troben al costat de la nova estació d'autobusos.

Altres notícies