19.3 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

A Palamós, la distribució d’aliments va créixer un 53% durant el 2020

Es van repartir 10.512 àpats a persones grans i vulnerables

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb la crisi provocada per la Covid-19, el nombre d’àpats distribuïts a persones vulnerables a Palamós va passar de 6.853 el 2019 a 10.512 el 2020, la qual cosa representa un increment del 53%.

La majoria de les persones que van rebre aquest servei van ser persones grans o discapacitades i que es trobaven en condició de dependència en no tenir suport familiar o social. El confinament va agreujar aquesta situació ja que, a més, es van trobar aïllades.

A més de la repartició d’àpats, El Punt Avui informa que es va assegurar un dispositiu d’acompanyament per a aquestes persones que consistia en diverses gestions com ara fer-los la comprar o anar al banc o a la farmàcia.

El servei va ser assegurat mitjançant un conveni de 36.000 euros anuals entre l’Ajuntament i la Creu Roja de Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies