12 C
Pals
Dimecres, 17 desembre 2025
- Publicitat -

Acaben les jornades Palamós Gastronòmic amb un homenatge a Carme Ciurana

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir a la nit es va clausurar la sisena edició de les jornades Palamós Gastronòmic en un sopar a l’Espai del Peix, que va aplegar una setanta de personalitats de l’àmbit gastronòmic  i de restauració del municipi.

En aquesta reunió, s’homenatja a persones de la vila amb trajectòries professionals destacades en el sector turístic. En aquesta ocasió, el reconeixement va ser per a Carme Ciurana, propietària de l’Hotel Àncora, situat a La Fosca. L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, li va lliurar una placa commemorativa.

Al llarg d’aquestes darreres dues setmanes s’ha dut a terme un conjunt d’activitats que han permès apropar a la ciutadania l’oferta culinària del poble baixempordanès i la potencialitat dels productes autòctons.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Empordà Music Festival celebra cinc anys amb un cartell potent i una nova data

L’Empordà Music Festival (EMF) celebrarà la seva cinquena edició els dies 24 i 25 de juliol de 2026 a la Bisbal d’Empordà amb una proposta que consolida el festival com una de les cites musicals destacades de l’estiu al territori. L’organització prepara una edició especial, potent i ambiciosa, amb una combinació d’artistes imprescindibles de l’escena

Altres notícies