Acaben les jornades Palamós Gastronòmic amb un homenatge a Carme Ciurana

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir a la nit es va clausurar la sisena edició de les jornades Palamós Gastronòmic en un sopar a l’Espai del Peix, que va aplegar una setanta de personalitats de l’àmbit gastronòmic  i de restauració del municipi.

En aquesta reunió, s’homenatja a persones de la vila amb trajectòries professionals destacades en el sector turístic. En aquesta ocasió, el reconeixement va ser per a Carme Ciurana, propietària de l’Hotel Àncora, situat a La Fosca. L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, li va lliurar una placa commemorativa.

Al llarg d’aquestes darreres dues setmanes s’ha dut a terme un conjunt d’activitats que han permès apropar a la ciutadania l’oferta culinària del poble baixempordanès i la potencialitat dels productes autòctons.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut a Palafrugell un multireincident amb més de 40 detencions per escopir a un nadó de deu mesos davant de la mare

La Policia Local el va arrestar poca estona més tard per un delicte de vexacions, un cop es van denunciar els fets.

Altres notícies