Adele comença a treballar en el seu quart disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Adele va publicar el seu darrer treball 25 el 2015 i avui hem sabut que ja ha començat a treballar en el seu quart disc, que podria arribar a finals del 2019.

Segons apunta el diari The Sun, la britànica hauria deixat els Estats Units i hauria tornat a Londres, on començaria a treballar en aquest disc i sembla que es passarà bona part de l’estiu treballant en els nous temes.

Recordem que durant la seva última gira, on va haver de cancel·lar alguns directes a causa de problemes a les cordes vocals, va indicar que no faria més concerts, ja que volia estar més amb la seva família. S’haurà de veure què passarà el 2020 quan s’hagi publicat el quart disc.

- Publicitat -
- Publicitat -

El SSIBE incorpora 14 nous residents i acomiada 15 professionals que han completat la seva formació

L'acte, celebrat el 12 de juny, també ha servit per posar en valor els dinou anys de trajectòria docent de la institució, que ja ha format més de 140 professionals sanitaris a la comarca.

Altres notícies