7.6 C
Pals
Dilluns, 22 desembre 2025
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer avui, 28 de juliol?

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Des de Ràdio Capital, fem una selecció de les millors activitats culturals i esportives que hi ha per la zona. L’agenda cultural de l’Empordà és un veritable festival de diversió i entreteniment. Deixa’t emportar per la seva màgia i descobreix perquè aquesta regió és un dels destins culturals més atractius de la Costa Brava.

A continuació, t’expliquem les activitats més destacades per la redacció que pots fer al llarg del dia d’avui! Prepara’t per passar-ho d’allò més bé!

A Palafrugell, el grup “El Cigarrito de Después” ofereix un concert de rumba gratuït a la Plaça Nova aquest vespre a les 20:00h.

Pels amants de la música catalana, avui al Festival de Cap Roig actua The Tyets a les 22:00h.

A Palamós, l’Ajuntament ofereix un cinema a l’aire lliure a la Platja de Sant Esteve de La Fosca a partir de les 21:00h. La visualització de la pel·lícula és gratuïta.

Continua la Festa Major a Mont ras i aquesta tarda a les 18:00h la Colla Uuhquexungu organitza una cursa de pasteres a la platja de Rius i Calvet.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Oreja de Van Gogh estrenarà nova cançó la nit de Cap d’Any

La Oreja de Van Gogh desvelarà nova música la nit del 31 de desembre a La 1, just abans de les Campanades. Serà la primera cançó del grup basc després de la sortida de Leire Martínez i el retorn d’Amaia Montero com a vocalista principal, un retrobament molt esperat que posa fi a gairebé 18

Altres notícies