[AGENDA] Què puc fer el dimecres 26 d’agost a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l'Empordà et porta l'agenda definitiva

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

En el marc del Mediterranean Guitar Festival, concert de Marc Segura tribut a Paco de Lucía, a l’església de Santa Anna de l’Estartit el 26 d’agost a les 21 h on el virtuós de la guitarra flamenca, fa un homenatge inoblidable a la llegenda del flamenc. Cada nota, cada rasgueix, és una reverència al mestre que va redefinir l’art del flamenc i va deixar un llegat inesborrable.

Tornen les Nits de Circ a Palamós, un espectacle que compta amb les primeres figures dels grans circs europeus en una producció concebuda exclusivament per als capvespres estiuencs. Es farà a la plaça Josep Sarquella a partir de les 21.30 h.

I el FITAG, el Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona, que torna a omplir la ciutat de teatre, emoció i escenaris compartits. Dimecres sera el torn de El manual de la buena esposa que es representarà al Teatre del Centre Cívic de Sant Narcís a les 19.30 h. També es podrà veure Othello al Pati de la Casa de Cultura de Girona a les 21 h. I l’obra Sweet Assictions al Pati de les Magnòlies a les 22.30 h.

I a Girona s’acabarà el festival Notes al Parc amb el concert d’Anna Urpina al passeig de la Sardana el dimecres 26 d’agost a les 20 h.

Festes Majors

Avui a les Comarques Gironines, estan de Festa Major les localitats de Torroella de Montgrí, Mieres, Sant Hilari Sacalm, Campllong, Bordils i Planoles. A les webs municipals i a les xarxes socials de les entitats i comissions de festes trobareu tota la informació i podreu consultar tots els actes.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Santa Susanna acollirà Monje Forever, un festival solidari amb més de vint artistes

Santa Susanna acollirà el 19 de setembre la primera edició de Monje Forever, un festival solidari amb més de vint artistes. La jornada recaptarà fons per a la Fundació Catalana d’Esclerosi Lateral Amiotròfica Miquel Valls. El festival homenatjarà David Monje, productor musical de Palamós. Robert Leiner, Basil O’Glue i Rebeka Brown encapçalen el cartell.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies