14.3 C
Pals
Dimarts, 18 febrer 2025
- Publicitat -

Ajornat el concert i ball amb els Montgrins de La Bisbal per la previsió de pluja

Més endavant s'informarà de la nova data

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El concert i ball amb els Montgrins que s’havia de fer avui, a les 22 h, als exteriors del Terracotta Museu en el marc de la Festa Major de la Bisbal ha quedat ajornat per la previsió de pluja, tal com ha informat l’Ajuntament.

 L’acte, organitzat per l’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà i la Fundacio Oncolliga Girona (delegació de la Bisbal), es farà més endavant a la mateixa ubicació i se n’informarà de la data un altre dia.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Diputació de Girona aprova subvencions per a projectes esportius singulars

Els ajuts, que poden cobrir fins al 80% del pressupost, estan oberts a ajuntaments, consells comarcals, clubs i entitats esportives. Paral·lelament, s’ha ajornat la decisió sobre la gestió del Massís de Cadiretes i s’ha donat llum verda a un projecte de fibra òptica per millorar la connectivitat en diversos municipis gironins.

Altres notícies