13.7 C
Pals
Dimarts, 16 desembre 2025
- Publicitat -

Albert Gómez: “No em presentaré a les pròximes eleccions”

El líder del PDeCAT a Palafrugell renuncia a repetir com a alcaldable a les eleccions municipals de 2019

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Albert Gómez: "No em presentaré a les pròximes eleccions"
Loading
/

El líder del PDeCAT a Palafrugell plega. Albert Gómez ha confirmat a Ràdio Capital que no es tornarà a presentar a les eleccions municipals de l’any vinent. Assegura que és una decisió presa des de fa setmanes i que el partit ja està buscant un candidat que el substitueixi, com ha avançat el Diari de Girona.

Albert Gómez també s’ha mostrat favorable a formar un Junts per Palafrugell, encara que assegura que no és decisió seva.

El portaveu del PDeCAT va ser l’any passat un dels tres protagonistes de la moció de censura de Palafrugell, després de trencar amb el PSC i formar un govern alternatiu amb ERC. Va entrar a l’ajuntament el 2011 i també és diputat provincial.

Escolta l’entrevista sencera

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festiuet 2026 revela pràcticament tot el seu cartell amb una aposta potent per l’escena catalana

El Festiuet 2026 ja escalfa motors. El festival, que se celebrarà els dies 17 i 18 de juliol de 2026 a Salou, ha fet públic el seu cartell gairebé definitiu, confirmant una àmplia majoria dels artistes que formaran part de la propera edició. Entre els noms destacats del cartell hi trobem La Fúmiga, Juan Magan

Altres notícies