Alerta amb la calor aquest cap de setmana de Sant Joan

Isaac Vilà
Isaac Vilà
L'Estartit, 2000. M'agrada estar sempre a prop del mar on practico moltes activitats. Soc geògraf, regatista i jutge de regates de vela. La meteorologia m'ha fascinat sempre, per la connexió què tinc amb els esports aquàtics i a l'aire lliure. Sempre tinc un ull posat al cel i a la mar. Actualment, també faig el temps del cap de setmana a ElNacional.cat.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

L’estiu ha començat fort, aquest cap de setmana molt probablement registrarem els valors més alts del que portem d’any. Caldrà estar molt alerta.

Molta precaució perquè divendres i dissabte seran els dos dies amb temperatures més altes probablement del que portem d’any al Baix Empordà.  Atenció durant les hores centrals del dia, la temperatura arribarà als 35 graus o fins i tot als 37 graus a l’interior, gràcies a un vent de garbí que bufarà reescalfat.

A la costa tampoc quedaran al marge, també se superaran els 30 graus i la sensació de xafogor serà molt marcada.  Per aquest motiu, dissabte ja tenim un avís de calor del Meteocat.

Al cel, poques novetats, sol i núvols alts decoratius, amb tanta calor, es podria repetir alguna boira costanera, però sense més conseqüència.

Compte amb aquests dies carregats d’activitats, protegiu-vos del sol i la calor, que aquest estiu hem començat molt forts!

Foto de portada: Begur – Miquel Galceran.

Surface pressure - Forecast chart

- Publicitat -
- Publicitat -

Estrella Damm reuneix 30.000 persones al Fòrum en una gran celebració musical pels seus 150 anys

El Parc del Fòrum de Barcelona ha viscut aquest dissabte una de les grans cites musicals de l’any amb La Festa dels 150 anys d’Estrella Damm, una jornada que ha reunit 30.000 persones durant vuit hores ininterrompudes de música en directe, gastronomia i cultura popular davant del Mediterrani. Amb dos escenaris alternant concerts des de

Altres notícies