Alerta pel temporal amb onades de més de 6 metres

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Protecció Civil activa l’alerta del pla Inuncat pel temporal marítim amb fort onatge i mar de fons a partir d’avui i fins dimecres i que afectarà tot el litoral. Les onades podran superar els 2,5 metres especialment avui a tot el litoral i hi haurà fortes ratxes de vent a la costa que podran superar els 50 km/h.

Protecció Civil ha recomanat als ajuntaments que tanquin els accessos a espigons, esculleres, i altres punts perillosos on un cop de mar pot arrossegar algú.

És per això que la Generalitat demana a la ciutadania que extremi les precaucions i eviti apropar-se a les zones on trenquen les onades, ja que un cop de mar pot arrossegar algú mar endins i evitar que pugui arribar de nou a la costa. Protecció Civil recomana tenir molta cura a les zones portuàries, espigons i en les activitats que es realitzin prop de la costa.

- Publicitat -
- Publicitat -

El BARTS Festival s’acomiada amb més de 68.000 assistents en una primera edició d’èxit al Poble Espanyol

El BARTS Festival va tancar aquest dissabte la seva primera edició al Poble Espanyol amb un balanç molt positiu, tant pel que fa a l’assistència com a la resposta del públic. El concert de Morrissey va posar el punt final a un mes gairebé ininterromput de música en directe que ha aplegat més de 68.000

Altres notícies