Alerta pel temporal amb onades de més de 6 metres

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

Protecció Civil activa l’alerta del pla Inuncat pel temporal marítim amb fort onatge i mar de fons a partir d’avui i fins dimecres i que afectarà tot el litoral. Les onades podran superar els 2,5 metres especialment avui a tot el litoral i hi haurà fortes ratxes de vent a la costa que podran superar els 50 km/h.

Protecció Civil ha recomanat als ajuntaments que tanquin els accessos a espigons, esculleres, i altres punts perillosos on un cop de mar pot arrossegar algú.

És per això que la Generalitat demana a la ciutadania que extremi les precaucions i eviti apropar-se a les zones on trenquen les onades, ja que un cop de mar pot arrossegar algú mar endins i evitar que pugui arribar de nou a la costa. Protecció Civil recomana tenir molta cura a les zones portuàries, espigons i en les activitats que es realitzin prop de la costa.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -

Altres notícies