Aliona Bolsova es retira del tennis professional al torneig de la Bisbal d’Empordà

La jugadora ha rebut un homenatge emotiu i ha tancat la seva trajectòria amb una destacada actuació. Bolsova deixa una carrera amb presència internacional i vinculada a Palafrugell.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La tenista palafrugellenca Aliona Bolsova ha posat punt final a la seva carrera professional després de disputar el torneig celebrat a la Bisbal d’Empordà, molt a prop del seu entorn habitual i un municipi que l’ha vist créixer com a tennista.

La jugadora ha rebut un homenatge emotiu en acabar la competició, envoltada de familiars, amics i persones vinculades al món del tennis que han volgut reconèixer la seva trajectòria esportiva.

En el seu darrer torneig, Bolsova ha protagonitzat una actuació destacada, amb una victòria a la primera ronda davant una de les principals caps de sèrie del quadre, fet que ha sorprès dins la competició.

La seva participació ha finalitzat en la ronda següent, així com en la prova de dobles, tancant definitivament la seva etapa com a jugadora professional.

Bolsova posa així punt final a una carrera amb projecció internacional, en què ha participat en competicions de primer nivell i ha representat l’estat espanyol en diverses ocasions.

Nascuda a Moldàvia i establerta des de petita a Palafrugell, la jugadora ha mantingut sempre un fort vincle amb el territori, on ha desenvolupat bona part de la seva trajectòria esportiva.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Crim anuncia una pausa indefinida després de 17 anys de trajectòria

Crim ha anunciat una pausa indefinida després de 17 anys de trajectòria. El grup tarragoní de punk-rock ho ha comunicat a través de les xarxes socials amb un escrit titulat “Potser hi ha final… 2010-2027”, en què explica que encara oferirà concerts durant aquest 2026 i el 2027 abans d’aturar l’activitat. “Ha estat de bojos.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies