Anem a l’escola o a passar l’estona?

"No veig justificat un horari que generi tantes incomoditats per pares i alumnes"

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquests dies us estem explicant que els pares de l’escola La Vila de Palamós no duran els nens a l’escola per demanar que se’ls apliqui una jornada continuada, amb un horari lògic, que no deixi als nens hores i hores mortes entre les classes del matí i de la tarda.

Ho trobo un bon objectiu. No veig justificat un horari que generi tantes incomoditats per pares i alumnes. I el problema és que apliquem normes, lleis i horaris sense escoltar les persones a qui afectaran.

Actualment l’horari de La Vila és de 8:30 a 12 i de 15 a 16:30. El que es busca és suprimir la tarda i allargar l’horari des de les 8:30 fins a les 13:30. Segur que els qui esteu escoltant la ràdio ara mateix ho veieu una cosa de calaix, oi? I potser, els vostres fills tenen uns horaris similars, o pitjors.

Tant de bo el Departament d’Ensenyament escolti aquestes famílies i tinguem bones notícies aviat.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

Prop de 4.100 estudiants de les comarques gironines faran les PAU aquesta setmana

La xifra supera la de l'any passat. Els exàmens es faran en diferents seus de Girona, Salt, Figueres i Olot i els resultats es coneixeran el 23 de juny.

Altres notícies