13.1 C
Pals
Diumenge, 14 desembre 2025
- Publicitat -

Antònia Font confirmats pel Festival Cruïlla 2023

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Antònia Font tornaran a actuar al Festival Cruïlla 12 anys després de fer-ho per últim cop i convertits en una de les bandes en català més importants de l’història.

Actuaran, concretament, el dissabte 8 de juliol, i les entrades ja estan a la venda. Serà un concert en que a més de celebrar el seu darrer disc, Un minut estroboscòpica, repassaran els grans èxits de la seva carrera.

Serà la tercera vegada que Joan Miquel Oliver, Pau Debon, Jaume Manresa, Joan Roca i Pere Debon actuïn al Festival Cruïlla.

En breu el festival anunciarà més artistes.

Ja es poden comprar les entrades a cruillabarcelona.com

L’entrada Antònia Font confirmats pel Festival Cruïlla 2023 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La DOP Oli de l’Empordà presenta la seva nova collita a Figueres

Figueres ha acollit la presentació de la nova collita de l’Oli de l’Empordà, amb un oli verge extra de qualitat excel·lent. L’acte ha inclòs tastos, música i nous productes promocionals com un pack d’olis i un passaport per fer oleoturisme.

Altres notícies