Sant Feliu de Guíxols viu la Fira de Nadal aquest cap de setmana amb nova ubicació

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest cap de setmana torna la tradicional Fira de Nadal de Sant Feliu de Guíxols, que enguany es trasllada a la Plaça del Monestir, seguint totes les mesures sanitàries establertes pels protocols en una activitat d’aquest tipus. En ella s’hi podran trobar productes nadalencs i artesans.

Aquesta fira, que anteriorment s’havia celebrat durant el pont de la Puríssima, “serveix per complementar l’entorn del Monestir, que és on també se celebrarà una activitat als Jardins del Monestir, en aquest cas organitzada per l’Associació de Festes Ganxones, com és La Màgia de Nadal”.

La Fira de Nadal tindrà lloc aquest divendres 18, dissabte 19 i diumenge 20 de desembre a la Plaça del Monestir i hi participaran un total de 15 parades. Els horaris són:

·Divendres: només a la tarda, de 17 a 21 hores.
·Dissabte i diumenge: al matí, d’11 a 14, i a la tarda de 17 a 21 hores.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil manté l’alerta Inuncat per ruixats intensos aquest dijous a la tarda

Protecció Civil manté activat el pla Inuncat davant la previsió de tempestes fortes a Girona i Barcelona. El Servei Meteorològic de Catalunya alerta de precipitacions que poden superar els 40 l/m² en 30 minuts i, puntualment, els 60 l/m² en tres hores, amb risc de crescudes sobtades.

Altres notícies