Arctic Monkeys anuncien dates pel Regne Unit i Irlanda

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els britànics Arctic Monkeys han anunciat els primers concerts a la seva ciutat natal, Sheffield, des del 2013. La banda hi oferirà un parell de directes, al costat d’altres pel seu país, durant el mes de setembre.

Aquesta gira comptarà amb la col·laboració de The Lemon Twigs, que seran els encarregats d’obrir els concerts.

El grup d’Alex Turner presentarà el seu nou disc Tranquility Base Hotel & Casino, que arribarà l’11 de maig, i que podrem gaudir en directe a Barcelona el 2 de juny, dins la programació del Primavera Sound.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Renfe talla la circulació de trens entre Figueres i Flaçà per obres durant tot el cap de setmana

Hi haurà autobusos directes entre la capital altempordanesa i Girona i d'altres amb parades a estacions intermèdies

Altres notícies