Arctic Monkeys estan treballant en un nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bones notícies pels seguidors dels Arctic Monkeys. Ian McAndrew, el mànager del grup britànic ha confirmat que el grup porta un temps treballant en un nou disc.

Segons explica el mànager del grup d’Alex Turner, havien de començar a gravar durant l’estiu però per culpa de les restriccions de moviment per la pandèmia de coronavirus no van poder començar.

Amb el confinament el grup ha seguit treballant en les melodies i espera que el 2021 quan les restriccions quedin enrere puguin ajuntar-se per començar les gravacions.

El grup va estrenar fa una setmana el directe “Live At Royal Albert Hall”, un directe enregistrat durant la seva última gira.

 

L’entrada Arctic Monkeys estan treballant en un nou disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:00:17

No és un incendi a Sant Antoni de Calonge. És boira marinera i així es produeix aquest fenòmen

La boira marinera ha tornat a ser protagonista aquest matí a Sant Antoni de Calonge. El fenomen s’ha produït després de diversos dies de calor intensa a l’Empordà, amb temperatures superiors als 33 graus. L’aire càlid i humit, en contactar amb l’aigua més freda del Mediterrani, es condensa i forma aquesta espectacular boira que avança des del mar cap a la costa.

Altres notícies