Arctic Monkeys i Jorja Smith entre els nominats al Mercury Prize d’aquest any

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui s’han conegut els 12 nominats al Mercury Prize d’aquest any, un dels premis musicals més prestigiosos. Entre aquests trobem a Arctic Monkeys, Jorja Smith, Florence + the Machine o Noel Gallagher, tot i que la sorpresa ha sigut Lily Allen amb «No Shame», àlbum que no ha triomfat massa respecte a vendes. Aquí us deixem els nominats amb els seus respectius àlbums:

  • Arctic MonkeysTranquility Base Hotel & Casino 
  • Everything EverythingA Fever Dream
  • Everything is RecordedEverything is Recorded
  • Florence + The MachineHigh as Hope
  • Jorja SmithLost & Found
  • King KruleThe Ooz
  • Lily AllenNo Shame
  • Nadine ShahHoliday Destination
  • Noell Gallagher’s High Flying BirdsWho Built the Moon? 
  • NovelistNovelist Guy 
  • Sons of KemetYour Queen is a Reptile
  • Wolf AliceVisions of Life

El guanyador se sabrà el dijous 20 de setembre i serà escollit per diferents jutges entre els quals trobem a Lianne La Havas o a Marcus Mumford.

I tu qui vols que guanyi?

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Troye Sivan comença a donar pistes de la seva nova era musical amb ‘She’s The Best’

Troye Sivan sembla disposat a posar en marxa una nova etapa musical. Després de diverses setmanes deixant pistes a les xarxes socials, el cantant australià ha intensificat aquests últims dies la campanya al voltant de les sigles “STB”, que finalment ha revelat que corresponen a ‘She’s The Best’. La promoció ja ha traspassat les xarxes
- Publicitat -spot_img

Altres notícies