Arlo Parks guanya el Mercury Prize 2021

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cantant Arlo Parks ha estat la guanyadora del Mercury Prize gràcies al disc “Collapsed In Sunbeams”, que ha aconseguit derrotar als darrers discs de Celeste, Wolf Alice o Mogwai.

L’artista ha guanyat les 25.000 lliures del premi i a més ha cantat en directe ‘Too Good’.

La gala ha tingut lloc a Londres i ha comptat amb la presència del guanyador de l’any passat Michael Kiwanuka, però també amb altres músics com Jamie Cullum.

L’entrada Arlo Parks guanya el Mercury Prize 2021 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...

Altres notícies