17.6 C
Pals
Dijous, 18 setembre 2025
- Publicitat -

Arriba la quarta edició del F’Estiu de Calonge i Sant Antoni

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La quarta edició del F’Estiu de Calonge i Sant Antoni tindrà lloc del 5 al 17 d’agost, oferint una programació molt variada que, com cada any, dona importància als artistes de proximitat.

L’empordanesa Sílvia Pérez Cruz serà l’encarregada d’inaugurar l’esdeveniment el 5 d’agost amb el seu espectacle “Toda la vida, un día”, una reflexió sobre la vida i la mort des d’una perspectiva optimista i transformadora. Les entrades per aquest concert ja estan esgotades.

El 9 d’agost serà el torn de The Gramophone Allstars Big Band, un grup que fusiona la música jamaicana dels anys seixanta amb altres estils com el soul i el jazz. El festival continuarà el 10 d’agost amb Telva Rojas i la Selva Big Band Latin Orquestra, que oferiran un concert de ritmes caribenys combinant música catalana i cubana.

També actuarà Guillem Roma el 15 d’agost. L’endemà, La Principal del Llobregat i Ciutat de Girona han organitzat unes sardanes amb un concert de cobla que ha compost Marc Timón. El festival es tancarà amb GIO Symphonia, que oferirà un concert de folklore amb una programació basada en èxits de cançons andaluses, cançons populars de Lorca i peces de gitaneria com “El amor brujo”.

El F’Estiu de Calonge i Sant Antoni s’ha consolidat com una cita imprescindible a l’estiu empordanès, destacant per la seva aposta per la proximitat i la qualitat musical.

- Publicitat -
- Publicitat -

Esquerra reclama al Govern que actuï pel veto de l’estelada al Bisbal Bàsquet

Esquerra Republicana demana al Govern que intervingui davant el veto de la Federació Espanyola de Bàsquet a la samarreta amb estelada del Bisbal Bàsquet. El partit defensa que l’equip ja l’havia utilitzada durant anys sense problemes. Tot i acceptar la decisió, el club no la comparteix i segueix venent la samarreta original als seus aficionats.

Altres notícies