Arriba l’Acampada Jove 1.0

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Acampada Jove s’ha vist obligada per les circumstàncies que estem vivint amb la pandèmia de Covid-19 d’adaptar-se a la situació actual i ha modificat el format clàssic del festival i ha creat l’Acampada Jove 1.0.

Des de l’organització portaran durant tres capvespres grups d’arreu dels Països Catalans en un format més reduït i segur per a tothom.

L’edició d’enguany tindrà lloc del 16 al 18 de juliol i de moment ja compta amb Zoo, Buhos, Ebri Knight, El Diluvi i The Tyets en el cartell.

Les primeres 1000 entrades sortiran a la venda aquest dijous a les 12 del migdia al web del festival a 25 euros per dia.

Les entrades adquirides per les #25acampades s’aniran retornant i les persones que van comprar l’entrada rebran la devolució entre aquest dimecres i els propers 14 dies sense cap cost addicional.

L’entrada Arriba l’Acampada Jove 1.0 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rick Astley, molt més que un símbol dels 80

Hi ha promeses que es fan eternes i cançons que acaben convertint-se en himnes de tota una vida. Quan Rick Astley va pujar a l'escenari de Cap Roig amb l'embranzida de Together Forever, el públic no només assistia a un concert: celebrava el retorn d'una autèntica icona del pop.

Altres notícies