Arriba l’última cantada d’havaneres de l’activitat ‘Els barris estan de festa’ a Palamós

El grup palamosí Norai protagonitzarà l'espectacle al Passeig del Mar.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La cantada d’havaneres amb el grup palamosí Norai posarà demà dissabte el punt final a la sisena edició de ‘Els barris estan de festa’. Durant quatre dissabtes, repartits entre els mesos de juliol i agost, Palamós ha dut a terme aquests concerts gratuïts i amb música en directe, en una iniciativa que s’organitza, des de 2018, de la mà de l’entitat local AMS Club de Fans 60’s, 70’s i 80’s, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Palamós.

El concert serà el 24 d’agost a dos quarts de vuit del vespre al passeig del Mar, i inclourà havaneres i cançons de taverna. A més, es farà una botifarrada popular a partir de les 19 h. L’activitat té com a objectiu descentralitzar les activitats d’estiu a Palamós i ha comptat amb quatre actuacions durant juliol i agost.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies