Arriben les 12 hores de bàsquet de La Salle de Palamós

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’escola La Salle Palamós organitza demà les seves ’12 hores de bàsquet’, que arriben ja a l’edició número 39. Aquest any comptaran amb la participació de 41 equips vinculats a 16 clubs de bàsquet, i sumant un total de més de 500 esportistes. A banda de la competició esportiva, la jornada comptarà amb tota una sèrie d’activitats paral·leles per a la mainada, com ara inflables, tallers, regals o un concurs de dibuix.

Les ’12 hores de bàsquet’ són tot un referent esportiu a Palamós. Cada primer de maig, el col·legi La Salle i l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes d’aquest centre organitzen una jornada on el món de la cistella és el protagonista, però que acaba convertint-se en una jornada lúdica i festiva. Aquest any compta amb la participació de 16 clubs, 41 equips, dividits en 7 categories. En total, més de 500 joves esportistes.

La d’enguany és una edició especial perquè l’escola està commemorant els 300 anys de la mort del fundador dels centres La Salle. I també perquè l’any que ve ‘Les 12 hores de bàsquet’ compliran ja 40

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Miley Cyrus es desfà del cognom i prepara una nova era musical

Miley Cyrus torna a reinventar-se. L’artista ha eliminat el seu cognom de la seva pàgina web oficial i ara es presenta simplement com Miley, un canvi que arriba acompanyat d’una nova identitat visual i de diverses pistes que apunten a una nova etapa musical. El domini MileyCyrus.com redirigeix ara a MileyOfficial.com, on el nom de
- Publicitat -spot_img

Altres notícies