Avicii es va suïcidar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El passat 20 d’abril moria als 28 anys el dj suec Avicii i avui la família ha confirmat que la causa de la mort va ser el suïcidi. A través d’un comunicat han explicat que Tim era un buscador, una ànima fràgil que buscava respostes a preguntes existencials.

Segons expliquen, era un perfeccionista que va viatjar i treballar amb un ritme molt dur, que va provocar-li un estrès molt extrem. Ja no podia seguir endavant i volia trobar la pau.

El músic no se sentia còmode en el món en el qual es trobava, ell era un home sensible que estimava als seus seguidors, però volia evitar el punt de mira.

Pots llegir el comunicat de la família al web de la revista Rolling Stone.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gracie Abrams anuncia “Daughter From Hell”, el seu tercer disc, i avança el senzill ‘Hit The Wall’

Gracie Abrams ja ha posat data i títol al seu esperat tercer àlbum d’estudi. La nord-americana publicarà “Daughter From Hell” el pròxim 17 de juliol, tant en format físic com a les plataformes digitals, iniciant així una nova etapa artística marcada per una estètica més fosca i introspectiva. L’artista també ha revelat la portada del

Altres notícies