Bad Bunny arrasa amb la venda de les entrades pels seus concerts de Barcelona i Madrid. 12 dates imperdibles repartides entre l’Estadi Lluís Companys i el Riyadh Air Metropolitano i que sumen un total 600.000 entrades que ja estan exhaurides. Aquesta dada trenca tots els rècords i converteix l’esdeveniment en una de les dates més esperades de l’any vinent.
“Debí tirar más fotos World Tour” arriba a la ciutat comtal els pròxims 22 i 23 de maig del 2026. A capital espanyola, en canvi, arribarà el 30 i 31 de maig i els 2, 3, 6, 7, 10, 11, 14 i 15 de juny del mateix any. L’expectació és evident, donat que ja no queden dates amb entrades disponibles.
Falta poc més d’un any per poder gaudir del porto-riqueny en directe a terres catalanes. Mentrestant, tocarà escoltar el recent àlbum, “DeBÍ TiRAR MáS FOToS“, de l’artista per fer més amena l’espera.
L’entrada Bad Bunny ven més de 600.000 entrades en menys de 24 hores ha aparegut primer a Primera Fila.