8.7 C
Pals
Diumenge, 11 gener 2026
- Publicitat -

Bastille actuarà a Barcelona el 27 de febrer

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els britànics Bastille tornaran al nostre país el 27 de febrer de l’any vinent, com a part de la seva nova gira europea on presentaran les seves noves cançons.

Les entrades es posaran a la venda aquest divendres a través de la xarxa Ticketmaster, tot i que des de dimecres 3 a les 10 del matí també es podran comprar en prevenda a LiveNation.es. Costaran 39 euros.

El grup es va fer molt popular gràcies a Pompeii, que va aconseguir el número 1 en molts països i posteriorment va crear èxits com Good grief, Off the night o Quarter past midnight. Recentment estan triomfant al costat de Marshmello a Happier.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els pagesos gironins exigeixen “fets tangibles” a la conselleria d’Agricultura per aixecar el tall de l’autopista AP-7.

Els agricultors mantenen el tall a l'autopista a Pontós per quart dia consecutiu. Demanen mesures concretes a la conselleria d'Agricultura i rebutgen compromisos genèrics. Volen evitar repetir la sensació de fracàs de l'any passat i avisen que no marxaran sense resultats. Revolta Pagesa denuncia el bloqueig amb el Ministeri i no descarta noves protestes.

Altres notícies