Begur recupera la campanya gastronòmica del Peix de Roca

Han estat onze els restaurants els que s'han sumat a aquesta iniciativa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de dos anys, l’ajuntament de Begur ha recuperat la campanya gastronòmica del Peix de Roca. L’esdeveniment comptarà aquest any amb onze restaurants que oferiran menús relacionats amb el peix de roca. Aquests menús també aniran acompanyats amb tapes fetes amb el mateix ingredient i se celebraran diverses activitats.

La campanya està previst que s’iniciï el 30 d’abril i s’allargarà fins el 5 de juny. Tal com explica el regidor de Promoció Econòmica, Eugeni Pibernat, la campanya “posa en valor tota l’amalgama de restauradors de primer nivell que tenim a Begur”. Els preus dels menús varien entre els 40 i els 83 euros.

La campanya comptarà amb la participació dels restaurants Cap Sa Sal, Carbó, Casa Juanita, Costa Brava, Diferent, Galena, Parador d’Aiguablava, Hotel Ses Negres, Hotel Aigua Blava, Taverna Son Molas i Toc al Mar. L’acte inaugural se celebrarà a la plaça Esteva i Cruañas i comptarà amb la presència del cuiner i presentador de televisió Marc Ribas.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Bombers es retiren de la recerca del jove desaparegut amb moto d’aigua a Roses

Els Bombers s’han retirat aquest migdia de la recerca del jove de 16 anys desaparegut des de dimecres a...

Altres notícies