Begur modernitzarà establiments comercials i embellirà façanes

L'Ajuntament invertirà quasi 8.000€ en ajuts amb aquesta finalitat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Begur concedirà quasi 8.000€ en ajuts econòmics destinats a obres d’embelliment de façanes d’habitatges i millora i modernització d’establiments comercials del municipi.

Pel que fa a l’embelliment de façanes, l’ajut es concreta en 4.016,19€ per les façanes de quatre immobles que es troben a diversos carrers i places de Begur: els números 10 i 27 de l’Avinguda Onze de Setembre, el número 10 del carrer Clos i Pujol i la casa que dóna a dos carrers, Raval 12 i Carme 7.

Els establiments comercials que es milloraran i es modernitzaran serà a Queviures Begur, que compleix 3 punts de valoració i criteris, i l’ajut pujarà a 3.886,58€.

- Publicitat -
- Publicitat -

Detingut a Girona un narcotraficant fugit que s’amagava a Santa Cristina d’Aro

El fugitiu complia una condemna per tràfic de drogues i participació en una organització criminal. Durant mesos es va amagar a Santa Cristina d'Aro, on també treballava de manera irregular en el sector de la construcció.

Altres notícies