Begur senyalitzarà la cala Illa Roja com a platja de tradició nudista i es netejaran les pintades de les roques

L'Ajuntament farà de mediador amb la nova guingueta i els usuaris nus, i s'obre a posar-hi papereres i una dutxa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Inici d’acord entre l’Ajuntament de Begur i el col·lectiu nudista en la polèmica a la platja de l’Illa Roja. El consistori es compromet a senyalitzar la platja com un espai d’us tradicionalment nudista –sense excloure’n els altres banyistes- i també farà de mediador entre els propietaris de la guingueta i els usuaris nus, segons ha explicat Catalunya Ràdio. Tanmateix, l’Ajuntament torna a obrir la porta a rebaixar la sanció que va imposar a la dona que va repintar la indicació a les roques que l’Illa Roja és una platja nudista, en cas que ella o l’entitat naturista es facin càrrec de la neteja.
El consistori també preveu la possibilitat de posar una illa de papereres amb les diferents fraccions i una dutxa, tal com ja hi ha en altres platges de Begur. Tot plegat, després d’una reunió entre ajuntament i l’associació de Naturistes de Catalunya en què totes dues parts s’han compromès que el conflicte no vagi a més. La polèmica ha saltat aquest estiu, arran de l’increment de banyistes que no van despullats i de la instal·lació de la guingueta en aquest espai.

Per saber-ne més sobre el tema

Debat Capital: Nudisme

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

Comments are closed.

- Publicitat -spot_img

Linkin Park estrenaran un documental sobre el seu retorn als escenaris

Linkin Park han anunciat l’estrena de “LINKIN PARK: UNSHATTER”, un nou documental que arribarà als cinemes de tot el món el pròxim 30 de setembre. Dirigit per Joe Hahn, membre fundador del grup, el film mostrarà el camí que ha recorregut la banda des de les sessions d’enregistrament iniciades el 2022 fins al seu esperat
- Publicitat -spot_img

Altres notícies