22 C
Pals
Dissabte, 15 novembre 2025
- Publicitat -

Beyoncé fa un any i mig que treballa en un nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Beyoncé sempre és notícia encara que porti temps sense publicar disc. Ara ho ha tornat a ser arran de les seves paraules on afirma que fa un any i mig que treballa en noves cançons i que ben aviat veuran la llum.

La cantant ha assegurat a una entrevista a la revista Harper’s Bazaar que amb l’aïllament i la injustícia del darrer any, creu que estan llestos per viatjar, estimar i riure de nou. Sent que està sorgint un renaixement i en vol formar part de qualsevol manera.

La seva darrera producció va ser The Gift, un disc inspirat en la banda sonora d’El rei lleó.

 

L’entrada Beyoncé fa un any i mig que treballa en un nou disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses sumen dues noves dates a l’Estadi Olímpic: 5 i 7 d’octubre

Oques Grasses oferiran dos nous concerts de comiat a l’Estadi Olímpic, els dies 5 i 7 d’octubre, després d’exhaurir en 20 minuts els dos directes del 9 i 10 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda el dilluns vinent a les 12 del migdia a The Project. Aquestes dues noves dates responen al clam

Altres notícies