Beyoncé publica disc en directe amb cançons inèdites

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Beyoncé publica disc en directe amb cançons inèdites

Des d’avui mateix ja es pot veure a Netflix el documental “Homecoming: A Film by Beyoncé“, que recull l’actuació que la cantant va oferir l’any passat al festival Coachella, en la que entre altres coses va reunir de nou a les Destiny’s child. Així mateix en aquesta producció també podem veure declaracions de l’artist o imatges de l’assaig.

Així mateix també se n’ha editat la versió d’àudio sota el títol de “Homecoming: The Live Album“, format per 40 cançons i amb dues novetats, dos bonus track, ‘Before I Let Go‘, una versió de Frankie Beverly and Maze i la versió d’estudi de ‘I been on‘, una peça que al seu moment la cantant va penjar a Soundcloud.

L’entrada Beyoncé publica disc en directe amb cançons inèdites ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Madonna aconsegueix un triple número 1 amb «Confessions II» a Espanya, els Estats Units i el Regne Unit

Madonna ha signat una de les fites comercials més destacades de l’any amb Confessions II. El nou treball ha debutat directament al número 1 de les llistes d’àlbums d’Espanya, els Estats Units i el Regne Unit, confirmant l’excel·lent acollida internacional del disc i consolidant la vigència de l’artista gairebé cinc dècades després del seu debut.

Altres notícies