Billie Eilish anuncia el documental “The World’s A Little Blurry”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Billie Eilish comença a preparar els seus plans de futur de cara el 2021 i el primer d’ells és un nou documental “Billie Eilish: The World’s A Little Blurry“, que es podrà veure a través de la plataforma d’Apple TV+ i alguns cinemes el mes de febrer.

Ens explicarà la història de la cantant des de que era una nena fins que ha arribat a l’èxit mundial.

El nom del documental s’ha extret de ‘ilomilo’ una de les cançons del seu disc “WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?”.

El tràiler ja està disponible a través de la xarxa i ha estat dirigit per R.J. Cutler.

L’entrada Billie Eilish anuncia el documental “The World’s A Little Blurry” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Joan Dausà arrenca la gira “Immotals” a Girona amb entrades exhaurides

Joan Dausà dona el tret de sortida a la gira “Immotals” aquest dissabte al Festival Strenes de Girona, amb un concert al Pavelló de Fontajau que ja ha exhaurit totes les entrades. Després de dos anys sense oferir concerts de gran format, l’artista torna als escenaris amb una nova gira on presentarà el seu últim

Altres notícies