Billie Eilish estrena ‘No Time To Die’ la nova cançó de James Bond

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest 14 de febrer comença amb l’estrena de ‘No time to die’ la cançó que Billie Eilish i el seu germà Finneas han creat per la nova pel·lícula de James Bond.

Per veure la pel·lícula haurem d’esperar fins a principis d’abril, però fins llavors tindrem temps d’aprendre’ns de memòria la cançó, que molts havien comentat que podia haver presentat durant la cerimònia dels Oscar on va cantar.

Billie Eilish és la cantant de moda els darrers mesos i agafa el relleu de Sam Smith l’últim en posar música a la franquícia amb ‘Writing’s on the wall’, cançó que va aconseguir l’Oscar a la millor cançó original, com també anteriorment havia assolit Adele amb ‘Skyfall‘.

La nova cançó inclou la col·laboració del guitarrista Johnny Marr, així com els arranjaments de Hans Zimmer i Matt Dunkley.

L’entrada Billie Eilish estrena ‘No Time To Die’ la nova cançó de James Bond ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Paneque avisa que “no serà fàcil ni ràpid” canviar el model de gestió de boscos per a evitar incendis

Territori tindrà aquesta setmana l’informe amb la informació requerida a l’empresa del foc de les Gavarres.

Altres notícies