22.1 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

Els Bombers apaguen un incendi en una barraca a Ullà

Segons expliquen des de l'ADF Montgrí, l'origen del foc ha estat una crema de restes agrícoles amb autorització, que s'ha descontrolat i crema fora dels límits

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Bombers han apagat un incendi en una barraca a Ullà, a tocar de la C-31. L’incendi s’ha declarat a les 14:50 i hi han treballat set dotacions per intentar frenar les flames. Segons expliquen des de l’ADF Montgrí, l’origen del foc ha estat una crema de restes agrícoles amb autorització, que s’ha descontrolat i que ha cremat fora dels límits.

S’ha acabat cremant una barraca i diversos materials plàstics en una zona de canyes. Diversos usuaris han pogut observar des de diferents punts del municipi i rodalia la columna de fum negre causada per l’incendi.

https://twitter.com/RResclosa/status/1651574924039933952?s=20

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies