Brian Fallon mou el concert de Barcelona al febrer de 2021

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Demà es posa a la venda “Local Honey” el nou disc de Brian Fallon i que havia de presentar en directe el 7 de maig. Finalment el concert s’ha mogut al 27 de febrer a la 2 de l’Apolo. Chris Farren i Jesse Malin seran els artistes convidats.

El cantant i líder de The Gaslight Anthem ha decidit ajornar tota la gira a causa de la pandèmia de coronavirus que afecta tot el continent.

L’entrada Brian Fallon mou el concert de Barcelona al febrer de 2021 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Cruïlla tanca la seva 16a edició amb 73.000 assistents i consolida el seu model de festival transversal

El Festival Cruïlla ha tancat aquest dissabte la seva setzena edició amb un balanç molt positiu després de reunir 73.000 assistents al llarg de quatre jornades al Parc del Fòrum de Barcelona. El certamen ha tornat a demostrar la solidesa d’un model que aposta per una programació eclèctica, la convivència entre artistes consolidats i emergents

Altres notícies