Bruno Mars sense filtres a Twitter

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir, 6 de maig, Bruno Mars va voler obrir-se als seus fans contestant les preguntes que aquests li feien juntament amb el hashtag #AskTheDragon. Recordem que Mars és un dels artistes més valorats del segle actual fins al punt d’insinuar que esdevindrà el nou rei del pop com ja ho va ser Michael Jackson, així doncs tothom té ganes de saber més sobre aquest artista.

D’entre tots els twits destaquen algunes preguntes força recurrents com la possible publicació d’un nou treball abans que acabi l’any, els artistes que més l’inspiren actualment. D’altra banda ha negat que hi hagués col·laborat amb Michael Jackson i davant la pregunta de si 24k Magic és el seu millor disc, ha culminat responent que encara no l’ha creat el millor.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Joan Dausà tanca la gira “Immortals” després de reunir més de 60.000 persones

Joan Dausà ha posat punt final a la gira “Immortals”, la més ambiciosa de la seva trajectòria, amb un últim concert al Summerfest Cerdanya. En total, la gira ha reunit més de 60.000 persones en els dotze concerts programats arreu de Catalunya. La majoria de les actuacions han exhaurit les entrades, confirmant la capacitat de
- Publicitat -spot_img

Altres notícies