17.9 C
Pals
Dissabte, 18 octubre 2025
- Publicitat -

Buhos estrena el videoclip de "L’estiu és llibertat"

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup de Calafell ha estrenat avui el videoclip de L’estiu és llibertat, cançó del seu últim disc La gran vida.
La cançó parla sobre festes, amors i ganes d’estiu, fet que es transmet de bona manera en aquest videoclip. A més, segons Guillem Solé, cantant de Buhos, aquest videoclip és la continuació de Volcans, el qual ja ha rebut més de dos milions de visualitzacions. Per això el vídeo compta amb la participació de David Solans, Elisabet Casanovas i Júlia Creus, actor i actrius que ja van participar en el primer episodi d’aquesta minisèrie (així l’ha denominat el cantant) i que procedeixen de l’aclamada sèrie catalana Merlí.
Però no són els únics que han format part d’aquesta producció, ja que altres artistes locals com Suu, Dj Sendo o LoPutoCat apareixen a la festa mostrada en l’audiovisual, el qual juga amb el somni i la realitat, ja que el protagonista (Albert Bufill) no sap si la festa viscuda ha sigut imaginació seva o no.
Tot i que encara no hi ha res clar, tot apunta que Buhos farà un tercer episodi d’aquesta minisèrie de videoclips, en un dels punts més àlgids de la seva carrera on, segons ha dit en Guillem, “el que volem és viure intensament, sabem que això no durarà per sempre i no volem escatimar en esforços perquè és una etapa molt bonica com a grup”.

- Publicitat -
- Publicitat -

Eric Clapton torna a Catalunya després de més de dues dècades: concert al Palau Sant Jordi el maig de 2026

Després de més de 20 anys sense actuar a Catalunya, Eric Clapton, una de les llegendes més icòniques del rock i el blues mundial, tornarà als escenaris catalans. La promotora Live Nation ha confirmat que el guitarrista britànic oferirà un concert molt esperat a Barcelona, dins la seva propera gira europea. Clapton actuarà el 10

Altres notícies