1.4 C
Pals
Dimecres, 7 gener 2026
- Publicitat -

Calonge i Sant Antoni construeix un accés a la zona del futur CAP

Les obres s'han adjudicat per 183.621,96 euros i està previst que acabin abans de l'estiu

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni està construint un accés pel que serà el nou Centre d’Atenció Primària del municipi. L’accés està dissenyat per a vehicles, mentre que la connexió per a vianants es farà més endavant en una actuació complementària, i estarà ubicat al giratori de l’avinguda de la Unió (GI-661).

Aquest ha de permetre dirigir el trànsit correctament a la zona d’equipaments i, també dotar la parcel·la dels serveis bàsics per a la futura edificació (enllumenat, gas, electricitat, clavegueram, aigua i telecomunicacions).

Les obres s’han adjudicat per 183.621,96 euros, tot i que la previsió inicial era d’una inversió de 199.933,30 euros. A més, no afecten ni el trànsit rodat ni de vianants. Està previst que acabin abans que arribi la temporada d’estiu.

- Publicitat -
- Publicitat -

Bruno Mars anuncia que ja ha acabat el seu nou disc i prepara el retorn amb senzill imminent

Cinc anys després de la publicació de l’àlbum de Silk Sonic amb Anderson .Paak, que va deixar l’èxit global ‘Leave the Door Open’, Bruno Mars està a punt de tornar a escena. El cantant ha revelat a través de les xarxes socials que ja ha acabat el seu nou disc, un anunci que ha disparat

Altres notícies