7.6 C
Pals
Dissabte, 22 novembre 2025
- Publicitat -

Calonge i Sant Antoni construeix un accés a la zona del futur CAP

Les obres s'han adjudicat per 183.621,96 euros i està previst que acabin abans de l'estiu

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni està construint un accés pel que serà el nou Centre d’Atenció Primària del municipi. L’accés està dissenyat per a vehicles, mentre que la connexió per a vianants es farà més endavant en una actuació complementària, i estarà ubicat al giratori de l’avinguda de la Unió (GI-661).

Aquest ha de permetre dirigir el trànsit correctament a la zona d’equipaments i, també dotar la parcel·la dels serveis bàsics per a la futura edificació (enllumenat, gas, electricitat, clavegueram, aigua i telecomunicacions).

Les obres s’han adjudicat per 183.621,96 euros, tot i que la previsió inicial era d’una inversió de 199.933,30 euros. A més, no afecten ni el trànsit rodat ni de vianants. Està previst que acabin abans que arribi la temporada d’estiu.

- Publicitat -
- Publicitat -

Platja d’Aro recupera el subministrament d’aigua després d’una avaria provocada per unes obres en l’enllumenat

L'avaria s'ha produït a primera hora del matí quan en unes obres d'enllumenat s'ha trencat la sortida del dipòsit principal.

Altres notícies