La Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols compra la revista Àncora

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimarts, la Cambra de Comerç i l’Associació Cultural Bitàcola explicaran l’acord a què han arribat perquè els drets de capçalera de l’Àncora i el seu fons documental passin a mans de la corporació.  De moment, la Cambra ja ho ha comunicat als antics col·laboradors d’aquesta històrica publicació.

Es preveu que demà el president de la Cambra, Joan Puig, i el de Bitàcola, Josep Maria Isern, donin detalls de l’operació, així com el format i la periodicitat de la nova època. Àncora va néixer l’octubre de 1947 i és una de les revistes més antigues de les comarques gironines. La darrera edició del setmanari ganxó es va publicar el 22 de desembre. Era el número 3.465.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies