Casal esportiu per famílies amb recursos limitats a Palafrugell

Fan diferents esports, com classes de pàdel diàries i altres sessions de multiesport: futbol, vòlei, bèisbol o gimcanes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

18 nens i nenes de Palafrugell gaudeixen d’un casal esportiu gratuït al Club de Tennis Llafranc, gràcies a la col·laboració entre l’Obra Social “La Caixa” i l’Ajuntament de Palafrugell. El casal, destinat a infants d’entre 10 i 15 anys de famílies amb recursos limitats, té una durada de dues setmanes, les dues primeres de juliol.

En horari de 9 del matí a 3 de la tarda, els nens i nenes realitzen diferents esports, com classes de pàdel diàries i altres sessions de multiesport: futbol, vòlei, bèisbol o gimcanes, impartides per monitors professionals, així com jocs a la piscina del club. El casal també inclou l’esmorzar, el dinar i el servei de transport des del nucli de Palafrugell fins al Club de Tennis Llafranc.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dutxa girona

Sexenni anuncien una aturada indefinida

Hi ha etapes que no s’acaben, sinó que simplement necessiten una pausa. És el cas de Sexenni, que ha anunciat una aturada indefinida després d’uns anys marcats per la música, els escenaris i una activitat constant. El grup considera que ha arribat el moment de baixar el ritme, aturar màquines i recuperar energia. Al llarg
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Altres notícies