Casal esportiu per famílies amb recursos limitats a Palafrugell

Fan diferents esports, com classes de pàdel diàries i altres sessions de multiesport: futbol, vòlei, bèisbol o gimcanes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

18 nens i nenes de Palafrugell gaudeixen d’un casal esportiu gratuït al Club de Tennis Llafranc, gràcies a la col·laboració entre l’Obra Social “La Caixa” i l’Ajuntament de Palafrugell. El casal, destinat a infants d’entre 10 i 15 anys de famílies amb recursos limitats, té una durada de dues setmanes, les dues primeres de juliol.

En horari de 9 del matí a 3 de la tarda, els nens i nenes realitzen diferents esports, com classes de pàdel diàries i altres sessions de multiesport: futbol, vòlei, bèisbol o gimcanes, impartides per monitors professionals, així com jocs a la piscina del club. El casal també inclou l’esmorzar, el dinar i el servei de transport des del nucli de Palafrugell fins al Club de Tennis Llafranc.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies