Casal esportiu per famílies amb recursos limitats a Palafrugell

Fan diferents esports, com classes de pàdel diàries i altres sessions de multiesport: futbol, vòlei, bèisbol o gimcanes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

18 nens i nenes de Palafrugell gaudeixen d’un casal esportiu gratuït al Club de Tennis Llafranc, gràcies a la col·laboració entre l’Obra Social “La Caixa” i l’Ajuntament de Palafrugell. El casal, destinat a infants d’entre 10 i 15 anys de famílies amb recursos limitats, té una durada de dues setmanes, les dues primeres de juliol.

En horari de 9 del matí a 3 de la tarda, els nens i nenes realitzen diferents esports, com classes de pàdel diàries i altres sessions de multiesport: futbol, vòlei, bèisbol o gimcanes, impartides per monitors professionals, així com jocs a la piscina del club. El casal també inclou l’esmorzar, el dinar i el servei de transport des del nucli de Palafrugell fins al Club de Tennis Llafranc.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ginestà i Nil Moliner uneixen veus en una nova cançó que arribarà el 4 de setembre

Ginestà i Nil Moliner han anunciat una nova col·laboració que arribarà a les plataformes digitals el pròxim 4 de setembre. El grup ho ha fet públic aquest dilluns a través de les xarxes socials, on ha revelat també el títol de la cançó: ‘Amb qui estaràs?’. El tema va començar a escriure’s fa mesos i
- Publicitat -spot_img

Altres notícies