Castell d’Aro inaugura una exposició amb les pintures d’Arranz-Bravo

El Castell de Benedormiens de Castell d’Aro acull des d'avui 4 d’agost fins al 16 de setembre l’exposició 2018 amb les creacions pictòriques més recents d’Arranz-Bravo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Castell de Benedormiens de Castell d’Aro acull des d’avui 4 d’agost fins al 16 de setembre l’exposició 2018 amb les creacions pictòriques més recents d’Arranz-Bravo. La mostra és la quarta de l’any al castell i la sisena del cicle d’exposicions al municipi, que s’estén també al Parc dels Estanys i a la Masia Bas de Platja d’Aro.

L’Ajuntament ha programat per a aquest any quinze exposicions, tretze vinculades a les arts plàstiques i dues més a la cultura popular.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Augmenta el perill pel fort vent durant la jornada de diumenge al Pirineu i a l’Empordà

La forta ventada de nord colpeja especialment l’Alt Empordà amb ratxes de fins a 167 km/h a Portbou. El temporal ha generat centenars de trucades al 112 i més de 150 serveis dels Bombers. La caiguda d’arbres ha obligat a tallar diverses carreteres i Protecció Civil demana evitar activitats a l’exterior.

Altres notícies