10.6 C
Pals
Dilluns, 3 novembre 2025
- Publicitat -

Castell-Platja d’Aro torna a votar el POUM

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El ple de Castell-Platja d’Aro donarà llum verda a un text refós del Pla d’Ordenació Urbana Municipal. D’aquesta manera, el POUM tornarà a la Comissió d’Urbanisme de Girona, que l’haurà de validar. Es preveu que entri en vigor el mes que ve.

El consistori ha hagut de repetir la tramitació oficial del planejament urbanístic aprovat el 2012 perquè li obliga una sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya per una qüestió formal. En l’anterior no s’havia inclòs l’informe de la Comissió de Patrimoni Cultural i la resolució judicial va anul·lar-ne la darrera aprovació. Això va obligar l’Ajuntament a suspendre les llicències i a anul·lar els tràmits de planejament urbanístic que estaven en curs, amb el conseqüent retard d’entre 4 i 6 mesos. Ara confia que en poc més d’un mes la situació s’haurà normalitzat i es podrà reprendre l’activitat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses anuncien que el concert de la Castanyada de Cabró Rock no serà l’últim

Oques Grasses han aprofitat el darrer concert de la gira “Coda” a la Castanyada de Cabró Rock per desmentir els rumors sobre el fet que aquell seria el concert de comiat del grup. El propi Josep Montero ho ha deixat clar durant el directe dels osonencs afegint que seran ells els qui ho anunciaran el

Altres notícies