15.1 C
Pals
Diumenge, 9 novembre 2025
- Publicitat -

Charli XCX anuncia “How I’m Feeling Now” un disc creat des del confinament

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Charli XCX va eliminar tot el contingut d’Instagram, fet que feia preveure algun anunci imminent. Aquest comunicat ha arribat en forma de vídeo, on la cantant ha explicat que en aquests moments tan incerts, ella necessita ser positiva i per això s’ha posat a crear música.

Aquesta música es podrà escoltar en un nou disc “How I’m Feeling Now“, que publicarà el 15 de maig. L’artista ha creat fins i tot una pàgina web amb el títol del disc i un comptador amb la data de sortida del disc.

Sobre el treball ha explicat que l’ha creat la majoria des de zero i sí que ha revelat que tindrà algunes col·laboracions d’artistes coneguts. A més ha explicat que anirà mostrant públicament el procés creatiu del disc, ensenyant les demos i els missatges amb els seus amics.

 

View this post on Instagram

 

I AM MAKING A NEW ALBUM. RELEASE DATE MAY 15TH. WORKING TITLE: HOW I’M FEELING NOW

A post shared by Charli (@charli_xcx) on

L’entrada Charli XCX anuncia “How I’m Feeling Now” un disc creat des del confinament ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Aliona Bolsova es retira del tennis professional amb 28 anys i 16 títols

La tennista de Palafrugell Aliona Bolsova ha anunciat la seva retirada del tennis professional als 28 anys. Ho ha...

Altres notícies