Charlie Puth dona una bona i mala notícia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Charlie Puth ha explicat avui a través de les xarxes socials, que el seu nou disc Voice Notes, no veurà la llum en la data que estava prevista, d’aquí a poques setmanes. La causa és que ell mateix és qui s’encarrega de les tasques de producció i li sembla que el disc encara no és perfecte. Per això encara s’haurà d’esperar a una nova data, que de moment no ha anunciat.

Per altra banda, ha estrenat la cançó If you leave me now, al costat dels Boyz II Men, segons el cantant, una de les seves preferides del disc. Una balada marca de la casa.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital celebrarà Sant Jordi amb una programació especial des de Calonge

La ràdio de l'Empordà emetrà un programa en directe des de la plaça Major de Calonge al matí i, a la tarda, arriba una edició especial del De cap a cap, amb connexions arreu de les comarques gironines per celebrar un any més el dia del llibre a casa nostra.

Altres notícies