Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista.
A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1minut
- Publicitat -
- Publicitat -
Aquesta setmana hem comentat aquest documental que explica la història dels Stay Homas, des de que van aparèixer pel confinament i la seva evolució com a banda, amb les ambicions i idees que anaven sorgint.
La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.