12.6 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Coldplay estrena ‘Daddy’ i ‘Champion of the World’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres es posa a la venda “Everyday life” el nou disc doble dels Coldplay, del qual les darreres setmanes n’hem anat coneixent algunes cançons. Les més noves són ‘Champion of the World’ i ‘Daddy’, aquesta última acompanyada d’un videoclip creat per l’animadora i directora Åsa Lucander, que presenta una peça animada protagonitzada per una nena que sola al mig de l’oceà decideix explorar la màgia que s’amaga al fons del mar.

Mentre que ‘Daddy’ és una dolça balada, ‘Champion of the world’ aposta per un so més indie rock. El dia 22 podrem saber com sonaran la resta de cançons.

L’entrada Coldplay estrena ‘Daddy’ i ‘Champion of the World’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies